From the inside

Hey!

Eftersom att det faktiskt är några hundra nu som läser det här så känner jag att det är dags att förklara vad som är grejen med mitt "bloggande". Alla verkar inte ha förstått grejen än (men det hade jag inte förväntat mig heller), så jag förklarar det nu så gott det går! JAG tycker att det är skittrist att läsa om folk som skriver om vilket märke som gör dyrast skor eller vilken storstadsfjolla som sitter med totalångest för att hon tror att hon ska bli fet för att hon åt en piggelin förra veckan.

Det ni kommer att få läsa om här är dom tankar, händelser och åsikter som gör mig till just "outsider". Ni kommer att få läsa om saker i vardagslivet som jag stör mig på, ungefär som Peter Griffin i Family Guy "You know what really grinds my gears?" haha. För det är något som jag känner igen mig i, det är något som jag skulle läsa. och uppenbarligen så gör andra det också!

För att hålla det här på "mitt sätt" så kommer jag köra på det något kontroversiella valet att INTE skaffa någon design, INTE skriva om det senaste kändisskvallret eller lägga upp egobilder/videor. Här kommer jag bara skriva om saker jag stör mig på. Så vill du läsa om hur mycket av Kissies röv som har injicerats in i hennes läppar så har du kommit till precis rätt ställe.

Poängen är att folk ska fokusera på tankarna, åsikterna, idéerna o.s.v.
Poängen är att folk ska fokusera på det som finns på min insida, inte utsidan.
Lite av grejen var ju även att jag ville skriva helt anonymt, vilket inte funkar så vidare bra eftersom jag länkar från facebook haha. MEN andra har börjat länka hit nu också, vilket är skitbra! så kanske börjar folk som inte känner mig leta sig hit också?

Kommentarer
Postat av: Nixxe

Injicera ifrån röven och till hennes läppar gör ju så att "kyss mig i arslet" får en helt ny innebörd!

2011-09-07 @ 21:44:10
Postat av: klimakteriekarln

In from the outside!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-07 @ 21:44:33
Postat av: J

exakt!

2011-09-07 @ 21:50:30
URL: http://theoutsider.blogg.se/
Postat av: Trolldad

;D

2011-09-07 @ 22:13:59
Postat av: Julïa Lepard

Sv: Tack jesper <3

Och jag fattar grejen med det här faktiskt, och lixom allt du säger stämmer typ, haha!

2011-09-07 @ 23:18:37
URL: http://julialepard.blogg.se/
Postat av: Sherry

Tycker din blogg är skitbra ^^

2011-09-08 @ 09:50:20
URL: http://riotqueen.bloggplatsen.se
Postat av: J

Tack! kul att höra!=D

2011-09-08 @ 21:07:48
URL: http://theoutsider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0