Here Today, Gone Tomorrow.

Hey!

Det här är alltså mitt sista inlägg. Jag har nu gjort ett helt gäng inlägg under exakt en månads tid. Skulle någon ny person hittat hit nu för första gången, så kolla från första inlägget och läs framåt då det ofta förekommer en del 2/uppföljare till tidigare inlägg. Under min första och enda månad har mina inlägg visats cirka 2 000 gånger. Vilket är askul! Problemet nu är ju dock att jag har så förbannat mycket att göra att jag inte har tid för det här längre. Jag håller på med ungefär ett dussin större projekt som tar så mycket tid att jag sover ungefär 4-5 timmar om natten, och är helt död varje morgon när jag går upp. Jag tänker inte rada upp alla projekt jag håller på med för tillfället, men jag kan nämna två av dom mest tidskrävande som jag dessutom är riktigt stolt över.

Det ena är att jag håller på och sätta ihop en egen ”minifestival” här i Avesta. Jag har fått dom första tillstånden, jag har träffat ”viktigt folk”, jag har träffat band, datum och plats är redan bestämt. Saker och ting börjar ta form. Så ha inget planerat Lördagen den 14/4! Går allt som planerat så kommer det kosta mellan 100-300kr/person att gå. Exakt summa är svårt att få innan alla kostnader är helt klara. Drömbokningarna vore; Hardcore Superstar, Crashdïet, Sister + att jag skulle vilja öppna med ett eget band, då under namnet ”Joey Baccardï”. Den andra grejen är att drömmen om att få spela in en egen EP verkar vara på gång igen (för dig som inte vet vad en EP är så är det alltså en platta, fast med något färre låtar – i det här fallet är det 6st låtar). Diskussioner och repetitioner har pågått och med en jävla tur så finns det en EP tryckt till 2012 i 500 ex.

Lägg då till att jag har minst 10 till andra ”projekt” på gång som jag i vanlig ordning försöker klara av utan stöd från andra, så jag är tvungen att lägga andra tidskrävande saker åt sidan – och att driva den här ”bloggen” är alltså en av de saker som jag lägger åt sidan för att kunna fokusera på det som verkligen betyder nåt. + Att jag sköter skolan som en nödlösning om allt annat skulle skita sig. Skulle det ha undgått någon så läser jag 3:e året på Samhäll, med inriktningen ”beteende” och har typ... 14(?) MVG och resten VG, så det skulle ju kännas rätt övärt om betygen började dala nu till sista året.  Sen vore det ju inte helt fel att hinna med alla vardagsgrejer som att träna, äta och sova. Så därför blir det här mitt sista inlägg. Även om jag har minst hundra saker till att skriva om, och minst hundra låttexter och låttitlar att använda som rubriker.

Stort tack till alla som har tagit sig tiden att läsa! Men mer än så här blir det tyvärr inte..


Kommentarer
Postat av: Joiz Schnee

Nej, nu blev jag ju ledsen :( Nångång i framtiden får du se till att börja skriva igen. Så sjukt intressant alltihop. Men lycka till med alla projekt och ska nog se till så att jag kan komma på din "minifestival" :) <3

2011-09-28 @ 22:20:17
URL: http://joiz.bloggplatsen.se
Postat av: J

Tack så mycket Joiz! Får jag tiden till det så kanske det blir av igen :) Hoppas på att du kommer!<3

2011-09-28 @ 22:25:39
URL: http://theoutsider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0