Before I Forget.

Kommer inte att göra en massa inlägg varje dag, siktar på att skriva nånting så ofta som möjligt och så ofta som jag känner att jag har någonting värt att säga som dessutom är värt för er att läsa. Ibland blir det en teori eller ett ordspråk, ibland blir det en något längre text. Varierar helt beoende på vad jag har att säga för tillfället, ska för övrigt försöka ta mig tiden att sätta mig ner och förklara varför Jay-Z är det sämsta jag sett live. Är det inte det sämsta jag har sett så är det åtminstone tveklöst det mest överskattade jag sett. Men mer om det senare!

Kommentarer
Postat av: gabbz

sv; ingen fara jesper ;)

2011-09-10 @ 10:32:28
URL: http://gabriellamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0